H e l l o S u n s h i n e

hm, vad har nu hänt sedan sist ?

inte mycket kan jag erkänna, har vart inne i örebro,
var där idag medd lill kusin och hennes mamma,
jag köpte mig ett täcka,
Mysa Vatten hette det så gulligt,
från ikea och kostade 79 kr,
då tyckte jag att jag gjorde ett bra kap eftersom jag köpte mig en kudde härom dagen ocksa :P
så nu är det bara den nya sängen och stora tavlan jag ska ha över sängen som fattas :p
men ajg antar att det, likaså lägenheten får vänta tills jobbet & pengarna dyker upp.

jag köpte mig även en hel del nudlar när vi var inne på willys,
eftersom mor & far har börjat jobba igen, så jag måste ju överleva på dagarna :p
ne, jag klarar mig bra men nudlar är ju förj*vla gott
och smidigt till på köpet :)

annars då?
idag hade jag så tråkigt så att jag städade rummet (!!!)
då börjar det gå ur styr, men fint blev det iallafall :)

resten av helgen ser ut som följer:
Oplanerad så in i tusan.

nästa helg då?
då ska jag träffa jessika äntligen!
annars vet jag inte,
kom med förslag!

nehepp då ska jag gå och provsova mitt nya täcke då :)
sov så gott då!

puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

Den 18:e tycker jag att du ska komma till mig

2008-01-05 @ 09:11:04
URL: http://fiddeliiifia.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0