fredag kväll.

det är nu man ska vara ute och göra stan som man säger ;p
men de är jag på tok för trött för!
sitter i brors lägenhet i kumla och har precis kollat på lets dance, och då var det nästan så jag somnade till,
men jag höll mig vaken! haha

har inte gjort så mycket idag, eller jag var ju nere på matextra i laxå i morse och fick reda på att jag kommer få jobba varannan lördag 9-15, de är inte så mycket men ändå skönt så man får lite pengar iaf :)
det räcker antagligen inte till min lägenhet, men en ny mobil ska jag allt kunna införskaffa inom en framtid :P haha

annars har inte hänt mycket, åkte till kumla
sen kom tinus förbi en sväng när henners karl var och tränade,
så vi gick ner på maxi och handlade lite, jag fick fin middag idag också! :)
två paket nudlar för 3 kr :) MUMMS!

när hon hade kilat så tog jag tag i disk berget, det tog mig en bra stund, så jag var sysselsatt ett tag iaf! =/

sen var det som sagt dags för lets dance,
och jag tror jag ska skaffa mig en liten gris och flytta hem till karl petter
vilken stjärna! haha  

men jag ska inte gifta mig med honom, jag väntar på måns,
att han ska ta sitt förnuft till fånga och komma till mig :)
det kanske tar ett tag, men jag väntar !

nu blir det iallafall soffan, ögonen orkar inte länge till,
men ha en fortsatt trevlig fredag,
själv laddar jag inför i morrn! ;D

men natti natti
Puss M
image51

en kommentar kanske? =)
Postat av: S&B

Lilla gumman, du skriver då allt för härligt ;) ...
sitter själv här och små surfar med en kopp kaffe bredvid. De andre ligger och drar sig, fast de gör dom "med gott samvete" ... gubben är dålig och din kusin Bino är däven, för han har opererat tänderna. Bara jag och Gix som är tiptop ;D
Puss o kram o ta det lugnt

2008-01-13 @ 09:18:51
URL: http://web.telia.com/~u52804581/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0