en lördagskväll i örebro

i lördags var det dags för premiär titten i larssons lägenhet :)
jätte mysigt ställe dom har hittat måste jag säga!
vi hade super mysigt jag och larsson, kikade på 3 filmer,
Djävulen bär prada, Wallander - pyramiden & Beck - I guds namn
3 bra filmer, har dock sett djävulen bär prada ett par gånger, men dom andra var jätte bra filmer :)
satt och mös i soffan hela kvällen, med massa gott :)
image62

och det smakade prcis lika bra som det ser ut :p 
men ett par timmar senare så...

image63

fanns det inte lika mycket kvar :p haha
men rackarns vad gott de var !

vi gjorde även planer för nästa helg då jag ska tillbaka dit :)
men då ska kvällen avslutas med en krogen, den första sedan hemkomsten från over there.
det kommer bli jätte kul! :)

image64
då är det jag & fröken larsson som ska äga, som på den gamla goda tiden ;p

   

haha ja vi har ju haft våra stunder :p
eller vad säger du larsson?




en kommentar kanske? =)
Postat av: Erika

Jaaa vi hr alltid lika mysig du o jag!!! ja du jag läääängtar redan efter nästa helg =), snygga bilder =)
//Pusss

2008-01-07 @ 09:10:29
URL: http://eriiiika.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0