melodifestivalen del 3

.då har vi sett ännu en del av sveriges musik utbud i en mer eller mindre överskattad tävling
till dom som gick vidare:
grattis

men jag hade hellre sett patrik än frida till final, men
fridas låt var verkligen en som satte sig på sin plats i lilla sång hörnan i huvudet.
och det kommre bli en av de större sommarplågorna.
en helt okej låt tycker jag, men kanske inte i melodifestivalen
men det är som jag sa till mamma,
vi får se det så att på måndag så hör vi ju säkert patriks låt på radion och de är ju bra =)

den stora tummen ner är dock till opera- thérèse JÖSSES
man hörde ju inte ett ord av vad kvinnan sjöng.
är det så ni vill ha det sverige?!
hon och christer kanske skulle slå sig ihop och hoppa ner i en soptunna nånstanns.
 
stora tummen upp går ju solklart till bwo som har gjort det igen =)

nog om melodifestivalen.
idag efter jobbet åkte mor och jag in till marieberg en sväng och då passade jag på att kolla vad min mobil kostar.
och att göra en snabb syn test efter som jag har haft ont i huvudet hela veckan,
och se på fan jag har brytnings fel och är närsynt.
och så sa hon nått om att nånting i vänster öga var sämre än i det högra
 och om det hade vart lika illa i det högra så hade jag inte fått köra bil utan glasögon.
så i veckan blir det optikern för en riktig syn undersökning och kanske ett par glasögon för min lön?

image94
man får väll se

nu är det the pacifier på tv,
see ya!

Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Britt-Marie/Malee

Nu har väl inte detta med ditt inlägg att göra men...

"If you can dream it, you can do it." Strålande inställning! Jag har samma, det är därför jag bor i Thailand ;-)

2008-02-25 @ 02:37:06
URL: http://gingmalee.blogspot.com
Postat av: girl next door

WOHOOO

2008-02-27 @ 08:02:32
URL: http://ettcaroline.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0