karlstad är mitt nya hak,

då är det dagen efter, inte den bästa dagen i livet men ändå helt okej =)

gårdagen var dock en av de bättre på mycket mycket länge, och de tackar vi jessika aka Jessika med cashen, sandra & alla andra i karlstad för! =)  guldkväll!

började med att jag löpte ifrån jobbet för att åka hem, byta om och åka till hallsberg för att hoppa på tåget.
väl framme i karsltad så möttes jag av Jessika på perrongen och sen var det bara att åka hem till henne och byta om och fixa allt som skulle göras innan vi gick till hennes kusin på lite förpärla =)
när vi hade vart där ett tag och värmt upp så att säga så var det löparskorna på till bussen,
för nu skulle vi till campus och träffa ännu mer folk,  =)
bland annat jossan, markus & snygg-lars
haha och ja han var precis lika snygg som han låter! =P
efter en hel del sjungande, dansande & drickande där så var det dags för avfärd mot Nöjesfabriken
och fy tusan vad kul det var! :D
hade så galet kul,
men efter ett tag så fick vi nog och ville dra oss mot bk, vilket vi gjorde efter mycket om och men, mobiler försvann och karlar blev tokiga.
men så äre, och de blev bra tillslut =)
väl hemma så somnade vi ganska så snart efter lite skitsnack som hör till.

vaknade i morse och kände,
en pizza skulle inte sitta fel.
och så fick det blir efter att  vi hade vilat ett tag först :p
efter pizzan kände vi oss lite sega så de fick bli vila en sväng till innan det var dags att hoppa på bussen till stan,

"nu handlar det inte om vad jag vill, utan om vad du vet"

så såg min lördag/söndag ut i karlstad i korta drag :) men fy rackarns vad kul de var!

tågresan hem känndes lång, så jag sov.
nu har jag precis kollat på singing bee & en annan del av köping så det får bli att hoppa in i wallanders byfånen.

thats it.

Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Martina

heeey! tänkte bara höra hur dte går på jobbet, antagligen galant som alltid för dig=) och sen har jag massa olika ideer om din julklapp:P som vi måste tala om! får ta det när vi får tid! =) ha det så bra! PUSS!

2008-02-12 @ 11:50:18

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0