kalas, uncas & juicy fruit's tuggummi

då har man kommit igenom halva arbetsveckan. skönt, på ett sätt, mindre skönt på ett annat.
men det har iallafall gått jätte bra hittils, men jag måste säga att jag trivides bättre i klass 4,
jag trodde att det skulle vara roligare i 1-2an som jag har nu.
men ack vad fel man kan ha.
men det funkar ändå =)

fick samtal förut idag från linnean, ett dagis i laxå
som frågade om jag ville komma ner i början på nästa vecka och bli "inskolad" där,
och de är klart jag vill, det betyder ju större chans till jobb så =)

annars idag har jag inte gjort mycket, mor och jag åkte till gudmor birgitta som fyller år i morrn
och satt och hade trevligt en stund och fikade lite.
efter det så släppte mamma av mig vid uncas så jag kunde underhålla carro och barnen lite,
 och så blev det. fast kanske inte barnen så mycket
men carro och jag underhöll oss med att tugga en jävla massa tuggummi :P


10 st var hade vi i munnen när vårt uppdrag var slutfört,
nämligen att ha ett helt paket juicy fruit tuggumin i munnen.

 
fan va fint.

vi försökte göra bubblor också, men de var lite svårare än vi trodde med så mycket tuggummi,

så äre när man bor i röfors och inte har mycket bättre för sig på dagarna.

nu till i morrn,
jag slutar klockan 10. nån som vill hitta på nått en stund?
alla mina vänner är så upptagna så dom aldrig hinner.

fsat jag kan bara till 18.00 för då kommer min personliga frisör/granne/rödavitarosenkompis/tänkommanstopparinenmunkimicronsådenbaraväxerochväxertillsdenexploderar
över och klipper +ev.färgar mitt hår om jag kommer ihåg att köpa färg =)
jag vill där slänga in en rekomendation om en blogg som just nu har en följetång, närmare bestämmt en
deckar serie :p
ettcaroline.blogg.se
(håll ögonen öppna efter en berättelse som heter min häst Nero)

jag har också bokat tågbiljetterna till & från skövde och sally. =))

thats it.

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0