jobb & örebro i morrn

  • nu har jag jobbat 2 av 4 dagar i klass 4 på skolan =)
    och det har gått över förvänan bra,
    vilket känns jätte skönt :D
    i morgon har jag dock en kort dag, slutar redan kl.11

    och så ska jag bara åka hem en snabbis
    och sen kommer Sara och hämtar mig
    så ska vi åka in till örebro och bara ha det
    mys hela dan! =)


    image84
    från förra året nångång =)


    annars ikväll så bjuder kvällen på bland annat,
  • Mexicanos
  • Jeopardy
  • Bygglov
  • I Huvudet på Gynning 

och that's it,
 just, har ju nyss kollat på Nils Karlsson Pyssling också
så himmla söt film =)
satt och kikade med mor & far (=

men jeopardy börjar nu,'hinner inte mer :P

Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

Oj då va munter man kan se ut:P

2008-02-12 @ 21:18:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofia

Oj då va munter man kan se ut:P

2008-02-12 @ 21:18:40
URL: http://[email protected]

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0