jesus christ

tredje gången på bloggen bara idag, wow.

men nu är det för att jag inte har nått speciellt att göra och för att jag inte vill gå och lägga mig,
eller vill och vill jag är inte så trött.

har kollat på lets dance med mor & far ikväll, men de är väll det ungefär,
ne just var ju nere i laxå en sväng förut men de blev bara en snabbis på bk först
och sen 30 min i esab hallen, för tompa spelade fotboll,

men på tal om let's dance, de är ju underhållning på hög nivå
men HJÄLP! programmet som är mellan let's dance och nyheterna är ju hysteriskt roligt alltså! haha

händer resten av helgen?
några planer i morrn kväll kanske?
för de har inte jag så förslags lådan står vid öppen och ekar tomt!

men nu är de natti natt

Puss Mia Patricia

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0