helgen är räddad

nu har jag min första helplanerade helg på länge och det känns mycket bra =)

eller ah i morrn har jag inget för mig direkt, men man får se vad som händer,
om tinus inte är för deppig för att hennes karl drar till thailand i morrn och är där i 2 veckor
( ingen blir ju avundjuk =/ hmm ) så kanske vi slår våra kloka ihop och kikar på lets dance eller något annat trevligt, för de var ett tag sen sist så det hoppas vi på! =) annars blir de en helkväll framför tvn med en jävla massa popcorn och bubbelvatten, eller så lyxar jag till det med lite coca cola :p haha
det är i morrn det.

och på lördag mina vänner, då jobbar jag från 9-15 en kort och mycket bra arbetsdag som jag ser framemot =)
de är så kul att sitta där i kassan och tala med alla tanter och farbröder som handlar :P
men så fort jag har slutat jobba så åker jag hem i racer fart med polon (men som mamma kallar för opel ibland)
och hämtar min väska och får skjuts till hallsberg där jag ska invänta tåget moooot
KARLSTAD & Jessika!
hon räddade min dag/helg förut dår hon bjöd ner mig till sin lya
och då blev jag så glad så jag bokade biljetterna på en gång =)
så är det med det =)
och då ska hon visa mig vad karlstad går för, med tanke på att jag faktiskt sökt jobb där.
och när jag kommer ner så är festen nära, det ryktas korridors fest och kanske även en utgång,
hoppas på en lyckad lördagskväll! =)

och på söndag ska jag sova, åka tåg hem för att sova igen
på måndag så är det dags för mig att göra premiär som vikarie i klass 4 på finnerödja skola! :P


men, mina vänner nu ska jag gå och lägga mig för jag lider utav en fruktansvärd huvudvärk som inte vill gå över med varken ipren eller aspirin =/

natti natt
Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Bino

Låter som om du får en 'fabulos' helg ;)
MEN!!!!!! Du glömde ju faktiskt skriva att du var ute och gick med 'kusin' Bino igår ;( ... jag berätta för'n förut att det inte stog nånstans, då morra han ;D
Kramz i massor

2008-02-08 @ 19:14:06
URL: http://web.telia.com/~u52804581/

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0