den berömda listan

i brist på annatt en lördagkväll så har jag hittat en av de klassiska listorna som alltid simmar runt ute på olika sidor, så jag tog en och tänkte att nån kanske intresserar sig för mitt lilla liv.

Höger- eller vänsterhänt:
Höger,
Humör just nu:
  Mätt och belåten
Favoritgodis:
choklad (lysmelk & marabou) och salt lakrits
Är det nåt du absolut inte äter: 
fettet på köttbitar
Kläder just nu:
Fläckiga och urtvättade mjukis, vitt linne och mina rosabandet strumpor
Musik just nu: 
NRJ webbradio (Vincent - miss blue)
Vad sa du senast: 
ja de kan du väll
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
vet inte, typ stenåldern eller så vore ju intressant att se hur det var då iaf.
Sommarplaner: 
antagligen jobba, hoppas på en sväng till mina bebisar i USA också
Är du bra på matte:
de är inte min starka sida, men jag klarade matten på lågstadiet väldigt bra
Fisk eller badkruka:
 har blivit mer badkruka på senare år måste jag säga, men på G-vik så är jag en fisk 
Vatten eller alkohol: 
de beror ju på, är man bakis så är de ju såklart vatten, men jag säger båda
Längd och vikt: 
172 och allt annat är hemligstämplat
Hur många kuddar sover du med:
5
Favoritväder:
SOL SOL & SOL
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: 
en jäkla massa mat, nån att tala med och en kudde antar jag
Spelar du nåt instrument:
nej, men är en gammal blockflöjts spelare, spelade visst tvärflöjt ett år med
Morgon- eller nattmänniska: 
mer kvälls- än morgon människa
Sparare eller slösare:
De beror på budgeten :P
Vilka är viktigast för dig: 
familj & vänner
Bästa film:
 Charlie and the chocolate factory & sällskapsresan filmerna
Tror på liv på andra planeter: 
jo de gör jag nog
Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja såklart =)
Älskar du henne/honom fortfarande:
haha ne de gör jag inte
Har du några homosexuella vänner: 
inte vad jag vet,
Tror du på mirakel:
Yes,
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
ja, om man verkligen älskar nån så.
Ser du dig själv som tolerant mot andra:
 jo de tycker jag.
Ser du på kärleken som ett misstag:
ne, de är väll en bra sak?
Hur många barn vill du ha när du blir stor:
ett par stycken,
Bio eller promenad:
kanske en promenad till bion
Är du kittlig:
jo, jag är ju det
Snarkar du?
 inte vad jag vet,
Rädd för insekter? 
rädd och rädd, men de är obehagligt om dom är i närheten av mig
Äckligaste insekten: 
vet inte,
Största svaghet:
kanske inte visar känslorna utåt så mycket som ajg borde
Det här är jag bra på: 
att laga chili kassler & nudlar
Bästa bok? 
DaVinci koden av Dan Brown & Underbar & älskad av alla av Martina Haag
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
att kunna läsa tankar tror jag, eller att kunna bli osynlig
Chips, morötter eller godis?
chips & morötter (och choklad såklart)
Pizza eller hamburgare?
hellre Grindis än BK om man säger
Skriver du dagbok?
 inte direkt dagbok, men jag uppdaterar ju här ibland
Har du nån flickvän/pojkvän?
inte för tillfället, men Måns har precis blivit singel så jag ska ge honom lite tid först.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
tattuering, i Hollywood, LA 
Stökigt eller välstädat?
olika beroende på humör :p (städhumöret är väll inte alltid där om man säger så)
Gungar du på stolen?
de händer, men itne så ofta
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
SJÄLVKLART
Vilken hand håller du gaffeln i?
höger när jag äter, vänster när jag skär
Hur många syskon har du?
2
Vad är du mest rädd för?
att folk man tycker om ska försvinna
Saltar du på maten?
om ingen annan gjort det och det behövs, ja
Gillar du att sjunga?
hellre än bra
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
barn & fritid, för det är något jag vill jobba med i framtiden
Anser du att du är stark?
 jo, om det behövs
Brukar du sola?
om solen är framme & när man har 30 kr över till solarium
Vad gör du om du får hicka?
hickar?
Har du komplex och för vad?
såklart, men de skulle ta för stor plats om ajg skrev allt här, men man vill ju alltid vara smalare
Röker du?
nope
Snusar du?
nope
Kaffe, te eller inget?
 te ibland, annars o'boy
Har du en besatthet?
ja,

that's it,

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0