norway.

hær sitter man i norge och kollar på os med toksandra, de ær ju toppen =)

nu har jag vart hær sen i tisdags och i morrn ska jg hem igen, det blev inget jobb denna gången =/
men jag ska hem och ta lite nya tag med allt som heter jobbsøkande, det hade vart roligare om man fick svar någongån om att de fått in ansøkan øverhuvudtaget, me nså ær det.
bara att vænta och se.
jag har haft en jætte trevlig vecka hær, skønt att børja umgås med den dær sandra, hon ær ju toppen! =)
men hon ska ju flytta till oslo på lørdag så de blir ju sækert inte av att ses så mycket, om ajg nu inte skulle søka ett jobb på barnhage (dagis) hær i norge, det ær iaf något jag starkt øvervæger eftersom lønen ær tusengånger bættre æn hemma i sverige.
då ræcker det att jobba ett tag hær så kan jag åka till mitt kæraste usa & mina bebisar snart och hælsa på.
det ær det jag ønskar mig mest av allt i hela værlden just nu, att få vara med mina bebisar, saknar dom så mycket att hjærtat håller på att gå sønder.

men iallafall, sånt ær livet nær man ær fattig och arbetsløs.
och så vill jag bara rætta mig ifrån mitt førra inlægg,
jag har inte 4 læsare, utan hela 3 stycken =)


tack før mig før idag, nu ska vi bara vænta på att barnens førældrar ska komma hem så vi kan gå ne roch packa/stæda infør i morgon.

men natti natt.
Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0