förlåt.

till er 4 st som läser min blogg, att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har bara inte haft nån lust, eller nått att berätta för den delen,
men nu har de dykt upp något som ajg kan berätta om,

i morgon åker jag till norge för att möta upp toksandra och umgås till på lördag =)
det ska bli jätte kul, men haken är att om ajg trivs bra så flyttar jag antagligen dit inom loppet av 2 veckor! =)
bara så ni vet ! ;)

ha det så bra nu, så sak ajg gå och lägga mig, ska ju ställa klockan till i morrn.

men kommentera gärna och skriv hur mycket ni kommer sakna mig å sådär så jag får se ifall nån läser min blogg iallafall! =P haha


Puss M



(och nej.. bilden är inte nytagen, låtssäga att den är ca 4år gammal i runda svängar,
då var vi alltså 16 år, det var tider de! =)


en kommentar kanske? =)
Postat av: Katarinaz

ÅH hälsa henne. Alla ska tydligen flytta dig.

2008-08-20 @ 21:17:05
URL: http://katarinaz.blogg.se/
Postat av: The king

Haha nice pic. vem ær snyggingen i mørkt hår? ge henne mitt nummer och be henne komma hit :) høhø

2008-08-21 @ 22:01:54
Postat av: Mikaela

Hoppas jag är inräknad i dom fyra, för jag läser din blogg hela tiden, och jag blir så glad när du har uppdaterat :D



Kram Mikaela

2008-08-22 @ 09:09:21

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0