vad säger man?

nu var det ett tag sen sist igen,
men de blir så när man är upptagen som jag, haha

helgen då,
den skulle ha blivit den bästa på länge, för jag skulle ha åkt till käraste jessika i karlstad och levt livet med henne & gänget,
men det blev långt ifrån så trevligt som jag skulle ha haft där,
hittade ingen som kunde ha jobbat ist för mig igår så det fick bli att stanna hemma från karlstad =(
men tänkte jag det löser sig väll, jag får ju lite pengar iaf.
meen icke, var över hos grannen på fredag kväll och lagad elite mat och hade trevligt,
men på natten så sov jag inget för jag hade panik ont i magen och var spyfärdig så jag låg på helspänn i sängen med hinken i högsta hugg. så vaknade jag vid 7 tiden efter en halvtimmas sömn och ringde till jobbet för att sjukanmäla mig,
och chefen visste tydligen att jag skulle ha åkt till karlstad och festat  (som inte blev av, men det visste inte han!) 
så han anklagade mig för att ha vart ute kvällen innan och han visste att jag skulle ringa på morgonen och sjukanmäla mig,
jag blev helt ställd och sa att jag inte alls vart ute eftersom jag skulle ha jobbat eftersom ingen annan kunde ta min tid, men då sa han bara att han var mycket besviken och hej då.

jaha tänkte jag, vad gör man nu då?

när mamma vaknade sen så berättade jag vad gubb *** hade sagt och då var det ord och inga visor,
på med kläderna och ner till matextra
för sådär får man verkligen inte behandla folk.
och jag gick fram till gubben och sa att jag inte alls vart ute och att en ursäkt vore på sin plats.
han mummlade lite och jag fick den kyligaste ursäkten någonsin. men men
när jag kommit hem och legat på soffan en stund så försvann jag in på mitt rum med min lilla hink
och vips så var gårdagens potatisgratäng där,
de hade vart fint att lägga den på golvet på chefens kontor kan jag känna nu, men de får man ju inte.

resten av dagen låg jag i min säng och sov,
men självklart var jag i soffan laddad som aset när det var laxås tur att sjunga i körslaget

ni är ju helt fantastiskt bra!!


idag har vart en lugn dag
eller ah var på tre års kalas på förmiddagen hos den här pärlan som fyller 3 år idag =)


annars i veckan så har det var tmycket bebis mys!
UNDERBART


lekte med lilla Nellie i torsdags =)

så har jag haft mys pys med lilla Christian! =)

That's it for now.

puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Katarina

Vilken knäpp gubbe. :(

2008-04-07 @ 11:40:30
URL: http://Katarinaz.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0