vad är en bra rubrik?

den här veckan är som de föregående full av jobb, och det tackar vi för! =D
den här veckan jobbar jag på dagis, mån-ons på linnean & torsdag på snödroppen, kotten =)
idag öppnade jag på dagis så jag började 6.30 och slutade kl.13
så jag passade på att träffa frida & lilla tilla en sväng innan jag åkte hem idag.
när jag kom hem var det mat, sen la jag mig på soffan och sov en liten stund! =) mycket skönt!

när jag hade vaknat så fick jag ett samtal av min lilla kusin som ville ha hjälp med engelskan så jag gick självklart över och hjälpte henne med den =)
dom har prov på 27 glosor i morrn, när jag kom kunde hon 5 och när jag gick 27 st =) jag är så stolt över henne!
efter det var jag rätt trött, men klockan var bara 7 så de var ju för tidigt för att sova så jag gick ut på en ganska lång promenad, kom hem runt halv nio =)
så jag fick ihop mina 10.000 steg idag också =)
har nämligen stegräknare i min mobil så jag försöker gå så mycket som möjligt nu =P kul att se ungefär hur långt man går på en dag.
och eftersom jag har mobilen på mig hela dagarna så räknas allt med =)

när jag var ute och gick idag så tog jag elljus spåret för att kolla in alla små filurer som har blivit utställda där så det ska bli lite trevligare att gå =)

      
       


 
såhär mysigt har vi det i röfors skogarna!=)

men nu är det dags för lite tv/sova ska ju upp och jobba i morgon igen!

Puss M


en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

HEJ! Vi måste ta och träffas snart det gamla gänget:) Det var ett tag sedan nu!

2008-04-16 @ 05:55:46
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: Katarina

HEJ söötis =)
Grejjen som är i heliga paketet är en sak du skulle nog gilla :)

Vad händer hos dig?
KRAMIIIIS

2008-04-17 @ 23:12:09
URL: http://Katarinaz.blogg.se
Postat av: hanna

heej =) här kommer mitt svar på din kommentar:P jag ska va på ramundergården. tråkigt att vi inte hamna på samma ställe. tänkte söka hemtjänsten medn gjorde aldrig det =( typiskt. sökte egentligen nattjobb, så det är därför...

2008-04-21 @ 09:06:56
URL: http://barahannah.bloggspace.se
Postat av: Katarina

Nästa helg vi äga skövde :)
har sara pratat me dig om det?
hoppas du syns på tv:n på lördag:D:D
Saknar dig enormt kani

2008-04-24 @ 21:32:18
URL: http://Katarinaz.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0