Oj,

nu var det läääänge sen sist jag skrev, men jag har inte haft orken för jag har så mycket att skriva,
och så har det ju vart nerstängt några dagar,
hoppas de är ordning på allt nu iaf.

jag vet inte ens var tjag ska börja,
jag kan ju lägga in en bild på mina glasögon som jag har fått,

så ser dom ut, ska in till stan i morrn eller nån annan dag och hämta ett par till =)

så har jag vart och gjort en hel el inköp till våren =)


nytt armband =) mycket vackert!


nya gummistövlar =) alltid nödvändigt att ha när man jobbar på dagis,

  
skinnjacka! efter en lååååång väntan har jag äntligen köpt mig en =)


ett par mycket sköna tygskor =) finnes på herravdelningen på din sko! =)


så har jag även köpt mig en volyme master från björn axén/obh nordica

och sist, & minst:

en ny mobiltelefon! =D tjihooo!

that's it, eller ne
jag har köpt en tunika, en tröja och ett halsband också, men dom fastnade inte på bild =P
haha gud va skönt de är att få lön ibland så man kan köpa lite nytt!
och än sålänge är de ju bra eftersom man bor hemma också, då får man lite pengar kvar tilloch med =)

men nu är det natti natti ska upp tidigt i morrn,
ska nämnligen träffa två av mina väninnor med bebisar i morrn och gå på promenad och så ska vi till casselgården och sjunga lite med ungarna ;)

Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Elin

åh tack så mycket! jag önskar att jag kunde ge nåt tillbaka till dig och alla snälla laxåare som röstar så mycket! det blir kanon på lördag kan jag lova ;)

2008-04-03 @ 23:41:12
URL: http://elinhenningsson.blogg.se
Postat av: Elin

snygg design btw!!

2008-04-03 @ 23:41:43
URL: http://elinhenningsson.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0