liten bild uppdatering =)

nu så har jag fastnat för en av de större flugorna nämligen, scrapbooking, tänkte jag kunde visa de första jag har gjort nu =)

 


jag har en till, men den är fortfarande lite hemlig =)

jag har vart uppe i sthlm en sväng i helgen också =)
var med mor & far (+en stor del av laxå) och tittade på körslaget, såååå roligt var det! :D
vilket drag de var heela kvällen!
tog några bilder där med, inte världens bästa, men de duger

  
scenen, den är inte alls lika stor som den ser ut på tv, hela salen var typ som esabhallen =P
 
jag och min lilla mor =) som även syntes mycket väl på tv igår.

världens bästa laxå kör och lite mora =P


annars så har jag jobbat en hel del, på dagis =)
och jag måste säga att barn är det bästa som finns, dom är så söta,
och så ser dom så roliga ut =)
vi har både toker, kloker butter & glader där jag jobbar! =) haha!
ah, älskar iallafall dagis, och ltie extra mycket nu när de är fint väder
så man kan vara ute och göra massa kul hela dagarna =)

ne dags att krypa ner och kolla klart på Benknäckargänget snart.

Puss M


en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0