uppdatering efter helgen ! :)

Fredags kvallen bestog av utgang,
borjade med att jag & michaela gick ner till hermosa och skulle ga till Live At The Lounge for att kolla pa Jamie Meyer, en svensk kille som hade hittat hit och skulle spela, men nar vi stog utanfor sa insag vi att michaela hade glomt sin planbok, sa vi sprang till en taxi som tog oss hem, dom slappte av mig hos oss, eftersom jag hade fatt kottsar pa halarna, hade tankt ha fina skor for en gangs skull, men icka, sprang in och tog pa mig pisse tofflorna sen kom dom och hamtade mig igen da var vi pa G :)

vi gick in och lyssnade pa de 2 sista latarna, och de var bra maste jag saga,
efter honom var det massa andra som ocksa sjong och spelade :p de var trevligt  :)
sen ringde min nyfunna amerikanska vannina Angie och sa att hon var utanfor och vantade pa mig, och nar jag gick ut for att mota henne sa satt  Jamie och hans svenska polare utanfor sa jag borjade saklart prata med dom, fick gratis skivor och lite sant, men min forsvann nanstanns i vimlet senare pa kvallen, :(

nar vi hade bubblat lite med dom andra sveskarna sa drog ganget som nu bestog av mig, michaela, angie, fia & hennes kompis som var har och halsade pa fran sverige! :) vi gick forst till blue 32, men palla lang ko nar det ar gratis intrade typ overallt, sa vi gick till stallet som lag precis brevid istallet, de blev lite nervost dar ett tag nar dom borjade stalla fragor om legget, men de gick sa smidigt sa! :)  var dar ett tag, men sen ville vi dra vidare till Sangria ( ett av de hetare stallena i hermosa beach) for angie har kompisar som jobbar i baren dar, sa vi gick dit och hoppades pa lite tur, men icke. men vi hade galet trevligt iallafall! :)

nar det var dags att fara hemmat sa blev vi erbjudna efterfest hos angie, men jag valde att avsta sa jag & fia gick och kopte en varsin pizza slice innan vi delade pa en taxi hem! :) 
kom hem runt halv 3 och sov som en prinsessa till halv 8 sen var dagen igang igen, var galet trott hela dagen, men jag forstar mig. haha dock inte bakis om ni trodde det, me nfredagen var en lang dag, och sa sov man bara 5 h, da blir man seg.

lordagen, gjorde inte sa mycket tror jag.
sondagen, gjorde inget speciellt. fick ett samtal pa kvallen om ett jobb for hela denna vecka hos grannen, med tva helt underbart sota flickor! :)
sa jag har job hela denna vecka, och sa hoppas jag pa att det fortsatter i tva manader till! :) men mna vet aldrig,
ska inte hoppas for mycket, men de vore bra for ekonomin :p

vet fortfarande inte vad jag ska gora efter nyar.. HJALP!?!?!

hepp, jag haller pa att somna har plus att jag luktar apa sa jag maste duscha, sen blir de sangen.


Pusss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

Hej Mia! Vart ska du vara på nyår då? I USA eller hemma i sverige:D Om du är här hemma tycker jag att vi drar ihop ett gäng och kör gärnet:D

Kram Sofia

2007-10-24 @ 08:07:06
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: Martina=)

Hej min älskade vän! om du visste hur mkt jag saknar dig just nu! helt galet mkt kan jag säga! Det låter som att du har det toppen där borta=)=) lev livet bara! och du..jag vet precis vad du ska göra efter nyår, du ska vara hemma i hederliga röfors och titta på film med mig, åka pööölos + clio:P sen ska vi äta godis och bara ha det sjukt GÖTT! vi ha ju faktiskt ett halv¨r att ta igen! älskar dig vännen

2007-10-24 @ 19:09:30

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0