torsdag kvall!

snart har annu en vecka spungit forbi oss, denna vecka har jag jobbat hos vara grannar med deras tva SUPER sota& roliga tjejer Emma & Ava :) dom funderade pa om jag skulle fa fortsatta jobba dar tills jag aker hem i december, sa jag fragade idag om dom hade bestammt sig, men dom hade anstallt en ny nanny redan! :(
men man kan ju alltid hoppas pa att det inte gar bra for henne sa jag far jobbet iallafall! ;)
ne ska inte vara elak, men det vore sa himmla kul att vara mer med tjejerna, men men.

i helgen ar det fullt upp, pa lordag ska vi pa halloween fest hos nagra kompisar! :) dom har ordnat saaaa himla mycket roligt till barnen! :) de kommer bli jatte kul.
och pa sondag sa fyller London 2 ar. det kanns som att jag har kannt lillen sen han foddes, men det har bara vart 5 manader, men hn ar redan sa stor! :) lillen.
da ska vi iallafall till en lekpark, har bjudit dit hans kompisar ocksa, sa ska vi bjuda pa tarta och lite smatt & gott! :)

sen ar det vall lungt tror jag, men pa onsdagen 31a, ar det halloween fest pa en bar i hermosa beach, sa da ska vi dit och gora stan! :) ska bli kul! far se om jag hittar nan bra kostym forst bara =/ men natt ska jag vall hitta de finns ju tio tusan olika att valja pa sa.. :P

hepp jag ska kila nu, ska snart ivag pa middag, blev bjuden pa tacos hos familjen Sullivan = nanny, eller ah de var nannyn som bjod mig, men anda! ;) kommer sitta fiint !

fortfarande sjuka beslutsangesten, vad ska man gora efter nyar??


ha en bra dag!
Puss M

lite pumpor

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0