helgen.

da har annu en helg rusat forbi.
i fredags gjorde jag inte sa mycket, skulle ha jobbat, men jag orkade inte sa andrea och jag var bara hemma hela dagen, fixade med massor a tvatt och sana dar nodvandiga saker :p hehe
men det blev ju gjort iallafall :p
igar var en rikig segdag, gjorde direkt ingenting pa hela dagen, pa eftermiddagen ville andrea ta ashton pa bio och de gick saklart bra! :) jag var hemma med lilla london och myste lite, vi gick och handlade lite, och kopte glass :)
sen kom ett av grann barnen over sa lekte dom med londons nya tagbana som han fick i tidig fodelsedags present av sin morfar.
han gillar dom verkligen! :D sa kul att se nar han leker med den.
sen gick brandon hem, da var london trott for han ville ta pa sig sin pyjamas och mysa i soffan, och det sager jag inte nej till sa det fick det bli :)
emellan allt mys med london sa borjade jag gora iordning mig lite for michaelaoch jag skulle ner till en pub/resturang bara 10 min harifran och ta nagra drinkar och spela biljard, och det gjorde vi :)
hade jatte trevligt :)
och jag var battre an jag trodde pa biljard med, elle rom jag bara hade tur ;P
ne men lite sitter nog kvar sen alla biljard kvallar vi hade hemma hos tessan for sisadar 5 6 ar sen :p haha!
men de var kul!
men michaela dumpade mig runt 12 for att traffa en kompis, sa jag blev kvar med alla trevliga amerikanare, men inget gjorde det, vi hade jatte kul!
roligt folk iaf :) hehe! :P

dom skjutsade hem mig, sa runt halv 2 var jag hemma ! gick och la mig & laste lite, var inte sa trott eftersom vi precis gick av dansgolvet innan vi akte, men efter en halv tidning sa var det kort ;P
och i morse vaknad ejg runt 8 och var hyfsat pigg for att ha sovit sa lite ! :P
tog det lungt ett par timmar pa morgonen, sen borjade vi rensa lite, stadat hela huset har vi gjort idag pa formiddagen,
nu ska vi snart ivag till ett pumpa falt, och kopa en pumpa till halloween :)! KUL
sen sak vi till target och da ska jag kopa mig en halloween kostym, forslag pa vad man kan vara?
sa maste jag fylla pa mobilen idag med, NO MONEY pa den.
men de fixas sen,

hepp ska kila nu!
ha en bra kvall /natt :P

Puss M

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sofia

PIRAT ska du va:P

2007-10-15 @ 05:58:43
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0