hej hopp kara vanner,

sitter har framfor datorn en alldeles for tidig fredags morgon ;P
klockan ar 8 har, men ingen fara har precis suttit lite i soffan med london och kramats! :D alltid lika mysigt pa morgonen :)

idag ska jag jobba vid 12, 12.30 i nagra timmar.. och ikvall ?
utgang eller ej?
vore kul att ga ut ikvall, for jamie meyer, en svenska artist spelar pa en klubb i hermosa som ligger precis i narheten av dar jag bor.
de vore ju lite haftigt, men vi far se om ganget hanger pa eller ej, :P haha
vet dock inte om jag pallar att ga ut, borjar kanna mig forkyld, nu borjar det bli lite host kyla har med =/
det ar ju skont pa dagarna, men pa morgnarna nar man kommer upp ar det freeeeezing!  sitter med strumpor & tjock troja nu. burrrr

igar var jag pa kopcentret och skulle hitta mig en halloween kostym, men det finns sa gaaalet manga, sa jag kunde inte bestamma mig, men nar jag kom hem sa gick andrea och jag in pa internet och dar kan jag ha hittat min kostym ;P men vi far se!
handlade lite pa victorias secret igar, kopte ett par trosor, och foot scrub och nan kram, skont att ha fotterna lite mjuka ! :) och nar man handlade igar sa fick man en liten hund pa kopet, och de ville jag ju sa klart ha nar tanten fragade mig ! :P
kopte mig aven en ny planbok pa forever21 (mycket omtyckt affar) inte varldens vackraste kanske, men den ar "bra" :)
sa kopte jag mig en enkel tshirt pa hollister. det var val det.. :)

inkop

maste aven erkanna att jag borjar langta hem allt mer och mer efter att fa traffa alla mina hjartan igen! <3
men det ar bara 2 manader & 3 dagar kvar! :D
men nar jag kommer hem sa kommer jag sakna alla som jag har lart kanna har och traffat varje dag i 6 manader..

vad blir det av mig sen?
far jag jobbet? vill jag ha jobbet?
eller vill jag resa mer och lara kanna mig sjalv & resten av varlden annu battre?
det kommer bli ett svart beslut, men ett beslut jag maste fatta.
hoppas nastan pa ett satt att jag inte far jobbet, men sammtidigt ar det ju ett jobb jag vet att jag garna vill ha.
vad gor man da?

ska snart hoppa in i duschen och ladda upp for en ny dag fylld av bus med underbara sma barn! :)

maste bar atillagga att i onsdags var jag & andrea barnvakt at tva barn till en av hennes kompisar.
och hon hade en dotter pa 1 ar som var nagot av det sotaste som finns, och nar hon var trott sa kom hon och strackte upp armarna mot mig och sa la vi oss i soffan, sa somnade hon i min famn, det mysigaste nagonsin!
da kanner mna att man vill ha en egen liten bebis! :P de var sa mysigtmen bebisar far vi vanta med, maste hitta nan och skaffa dom med forst :p

en sak till. kopte tva pyjamaser till ondon igar, som var till hans fodelsedag som ar nasta helg,
de var sanna som sitter ihop, med fotter pa. sa sjuuuukt sota, och jag hittade med musse pigg & tigger, som han alskar.
sa igar var jag bara tvungen att ge honom den med musse pigg, och han ALSKAR den! :D
sa jag & andrea vantar med spanning tills han far se den med tigger pa, han kommer alska den ocksa! :)

men nu ska jag kila!
ha det bra kara vanner!
Puss M.

en kommentar kanske? =)
Postat av: Sara

Är avundsjuk på dig gummzan. Har lust att resa jag med, vara borta ett tag. Fan, fick lust att bli bartender nu!

2007-10-19 @ 17:50:07
URL: http://SaraJohannaAlice.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad är det för jobb du har sökt

2007-10-19 @ 19:41:25
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: Anonym

Mia. Du är en person som kommer komma lånt i livet.
I like you your katty

2007-10-19 @ 21:34:35
Postat av: Elin

Hallå!
Åh Forever21 är verkligen en favorit! Va kul.. jag blir så sugen på att åka dit igen när jag läser hur du har det! Och halloween snart.. det måste ju vara hur stort som hellst!?
kramar

2007-10-20 @ 01:04:38
URL: http://elinhenningsson.blogg.se
Postat av: Sara

Det är svårt och förklara:/

2007-10-21 @ 08:23:35
URL: http://fiddelifia.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0