:)

det kanns skont att morfar & jnny ar har nu! :)
igar kvall efter vi hade vart pa motellet sa dom hade fatt lamna av alla sina grejer & fixat lite sa gick vi pe en promenad, vi gick ner till piren och kikade lite pa allt, sen at vi mat dar, de var mycket mat, men mysigt var det :)
sen gick vi langst stranden och sen till motellet, dar stannade morfar kvar, men ajg och jenny akte till lite olika sma affarer och kollade runt lite, hon var helt imponerad av allt som fanns i affarerna, :p
sen slappte jag av henne vid motellet och akte hem och sov.


i morse akte jag tll motellet runt tio men da var dom inte hemma, dom hade knallat ner till piren och kakat lite frukost :)
sa jag parkerade bilen och gick till wahlgreens en svang, sen kom dom tillbaka da gick vi upp pa deras rum en svang och planerade dagen lite, vi bestammde oss for att aka och handla lite forst sa fick vi se vad vi skulle gora sen. sa vi akte och handlade, sen bestammde vi oss for att aka ner till beachen en svang, sa det gjorde vi,
dar stannade vi i ca 2 timmar, sen akte vi till penguins & kopte glass, sen tillbaka till motellet sa dom fick duscha av sig saltvattnet och byta om, sen akte i hit och jag bot klader lite snabbt, jag hade inte badat sa jag orkade inte duscha,
sen akte vi till target, en jatte stor affar med allt i. dar gick vi i nastan 2 timmar tror jag :p
kopte lite smatt & gott,
mamma du kan meddela teija att jag har kopt 3 trojor at henne nu, men mer kommer det bli ;)
sa kopte jag varldens sotaste & minsta strumpr till johannas bebis som snart kommer ut :)
och lite mer, men de ar hemligt tills morfar & jenny kommer hem ;) !!!!!

efter det iallafall sa akte vi till en mexikansk resturang och at, MUMMS!
viblev matta & belatna alla 3, efter maten akte vi och sa slappte jag av dom vid deras motell, och sen akte jag hem, och har ar jag nu :)
snart ar det dags att hoppa i sangen. GASP!

och (mamma) nu har vi fixat sa morfar kan ringa mig igen, han hade slagit fel nummer hela tiden sa det var darfor ;P


men ha en bra dag alla hemma i sverige, har ar det dags att sova nu :)

Puss M

en kommentar kanske? =)

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0