en helg fylld av kalas.

i frdags var det ioforsig inget kalas, var en hyfsat lugn kvall, var och kopte mig en halloween kostym, och kaka pa tacobell ( MMMMUMMS)

lordagen borjade lungt, sen vid 12 tiden akte vi pa ett halloween kalas, fas jag kladde inte ut mig da, de var for massa barn. de var jatte roligt verkligen :) var dar i fleera timmar, och nar vi kom hem var vi hyfsat slut allihopa :p
kvallen blev lungt, med lite popcorn och en bok :)

i morse nar jag gick upp sa sjong vi allihopa for london som fyller ar idag! :D och sen vid 9 akte jag och jobbade till 12,
kom hem borjade fixa med allt som skulle med till parken dar vi skulle ha londons kalas! :)
de blev verkligen jatte lyckat och han fick manga fina presenter! nu ar lillkillen 2 ar! :)
nar vi kom hem darifran, runt 4 sa tog jag bilen och akte till kop centret och kikade runt lite, kopte mig da en ny halloween kostym, eftersom ajg inte var riktigt hundra pa den forsta, sa nu har jag en bra! :)
en pirat kostym blev det nu! :p OTIPPAT, hm.
sa kopte jag mig en ny planbok, eftersom den forra jag kopte gick sonder samma kvall, haha :p
den har ska vall halla en vecka iallafall! :p

nu ar klockan halv nio och jag ar galet sugen pa chips & coca cola, och affaren ligger 5 min harifran, sa jag vet inte vad jag ska gora.. hmmm.
vi far se,

det var helgen, och nu far vi se vad nasta vecka har att bjuda pa,


(vill bara saga till alla som saknar mig att det bara ar 1 manad & 24 dagar kvar tills jag kommer hem :)

Puss M

london & jag BUS

en kommentar kanske? =)
Postat av: mamma

va kul att du hittade en pirat kostym...du ser ut att ha så kul:)
Kram mamma...love you

2007-10-29 @ 10:48:49
Postat av: Sofia

Saknar dig mia:D Ser att du blivit fin i håret med:D
Kram Sofia

2007-10-29 @ 13:29:18
URL: http://fiddelifia.blogg.se
Postat av: Erika

Hej!! vilken fin bild, och va blond du är =) nu har det kommit upp lite bilder på lägenhetn, har äntligen fått internet =)
Snart kommer du hem, måste du komma och hälsa på oss i örebro =) Pussss

2007-10-30 @ 12:33:05
URL: http://nogg.se/erikalarsson
Postat av: Erika

Hej!! vilken fin bild, och va blond du är =) nu har det kommit upp lite bilder på lägenhetn, har äntligen fått internet =)
Snart kommer du hem, måste du komma och hälsa på oss i örebro =) Pussss

2007-10-30 @ 12:33:14
URL: http://nogg.se/erikalarsson
Postat av: Katty<3

SNYGG MIA =)

2007-10-31 @ 01:22:15

Skriv vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0